Viernes, 05 de Septiembre de 2025

Actualizada Viernes, 05 de Septiembre de 2025 a las 11:11:42 horas

Tienes activado un bloqueador de publicidad

Intentamos presentarte publicidad respectuosa con el lector, que además ayuda a mantener este medio de comunicación y ofrecerte información de calidad.

Por eso te pedimos que nos apoyes y desactives el bloqueador de anuncios. Gracias.

Continuar...

Viernes, 27 de Octubre de 2023 Tiempo de lectura:
Parlem de cinema amb

Marina Cerdà Ramos, operadora de càmera

Marina Cerdà Ramos (Onda, 1989), ha passat per tots els nivells dins dels departaments de fotografia: video assist, auxiliar de càmera, ajudant de càmera (foquista) i operadora. En aquest moment, fins i tot comença a dirigir la fotografia de projectes xicotets. Afirma que és un sector "jeràrquic" en el qual costa tirar avant, però valora molt "el treball en equip" i el resultat final, quan la pel·lícula, l'anunci o la sèrie, s'estrena. Perquè Marina ja ha fet de tot, tot tipus d'obres en una carrera que a poc a poc va cap amunt. Un dels seus últims treballs està en El cuerpo en llamas, una gran producció per a Netflix protagonitzada per Úrsula Corberó i Quim Gutiérrez.

Quin va ser el teu camí per arribar a ser operadora de càmera? Va ser vocacional?

Vaig fer comunicació audiovisual en València, després vaig fer les pràctiques en una productora allí que començava un rodatge. Era l’època en que Canal 9 s’anava a pique i vaig estar en el departament d’edició un any i vaig

Por favor, inicia sesión, regístrate o suscríbete para ver este contenido completo.

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.